IndexKalenderGalerijFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

E / Insurgent Lay-out (PNG's)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Evanlynn
Admin

Aantal berichten : 195
Punten : 292
Reputatie : 1
Registratiedatum : 08-09-15
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: E / Insurgent Lay-out (PNG's)   wo sep 14, 2016 1:44 pm

Hey.

Vandaag een tutorial op verzoek van >> Juntos << (want ik moest de PNG’s gebruiken hihi). Oh well ik stelde het uit, want ik kon eerst niets leuks maken, sorry. Maar goed uiteindelijk wist ik er toch van te maken, dus hier is de tutorial.
___

Stap 1| Open een bestand van 682 x *eigen lengte* (in dit geval heb ik 406)

Stap 2| Plak de achtergrond die je wilt met CTRL + V

Stap 3| Zoek textures en plak deze in je lay-out. Vervolgens kun je via dit tekentje () de blendmode (nl: mengmodus) aanpassen naar iets van multiply/minimum/screen. In veel gevallen wordt je lay-out er mooier van, zo niet dan raad ik je aan een andere texture te zoeken.

Stap 4| Zoek PNG’s en plak ze in je lay-out.

NOTE 1: Als je PNG’s zoekt, zorg ervoor dat ze van goede kwaliteit zijn, je wilt geen slechte PNG’s zoals deze in je lay-out (hij is onscherp en overal rondom het haar zijn dingen niet netjes afgewerkt):

NOTE 2: Je moet PNG’s eerst opslaan en vervolgens weer openen via PFS X, als je PNG’s kopieert en ze in je lay-out plakt krijg je een zwarte achtergrond en dat wil je niet.

Stap 5| Dan maak je een tekstvak in je lay-out (nieuw bestand openen ter grootte van je tekstvak en kopieer en plak het in je lay-out, geef het nog een kleurtje als je wilt). Je kan ook eerst een tekstvak plaatsen en dan de PNG’s plakken.

Stap 6| Als je nog wilt kan je nog tekst plaatsen in je lay-out. Gezien mijn tekstvak rond is, wilde het niet echt lukken met rechte tekst. Dus ik heb elke letter apart genomen en steeds een stukje gedraaid.

Stap 7| En als laatste de brushes, het voegt een klein beetje detail toe dat je profiel net wat mooier maakt.

EN DAN BEN JE KLAAR.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://creativealchemy.actieforum.com

E / Insurgent Lay-out (PNG's)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het klaslokaal :: Lay-outs PhotoFiltre Studio X-
Ga naar: